Οι γιορτές εκτός από ευχάριστες αναμνήσεις πολλές φορές μπορεί να αφήσουν και «δυσάρεστα» παραπανίσια κιλά… Μάλιστα, τις περισσότερες φορές μετά από «μεγάλα τραπέζια» πολλοί παρατηρούμε ένα φούσκωμα στην κοιλιά μας.

 Στην περίπτωση που θέλετε να απαλλαγείτε από την κατακράτηση υγρών που δημιουργεί αυτό το ενοχλητικό φούσκωμα επιλέξτε το 7 DAYS Water Shape Program της Power Health, ένα συμπλήρωμα διατροφής με βάση το κλινικά μελετημένο εκχύλισμα από φραγκόσυκο, CactiNeaTM . Το φραγκόσυκο, το φρούτο που ευδοκιμεί περισσότερο στη Μεσόγειο, είναι «εφοδιασμένο» με μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών συστατικών.
Η σύνθεση του 7 DAYS Water Shape Program ενισχύεται από μαγνήσιο, νιασίνη και βιταμίνη Β6, που συμβάλλουν στη φυσιολογική λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών που αποσκοπούν στην παραγωγή ενέργειας. Το μαγνήσιο, επίσης, συμβάλλει στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο σώμα.
Αν είστε, λοιπόν, από αυτούς που υποκύψατε και φέτος σε όλους τους γευστικούς (αλμυρούς και γλυκούς) πειρασμούς τώρα πιθανότατα να ψάχνετε τρόπους να απαλλαγείτε από αυτά τα 2-5 κιλά για να ξαναβρείτε τη σιλουέτα σας. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε κάποιες απλές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να το πετύχετε.
 

  • Αποφύγετε τα γλυκά και το ποτό

Κόψτε τα γλυκά και το ποτό για ένα χρονικό διάστημα. Σχετικά με τα γλυκά για να πετύχετε ευκολότερα τη διακοπή τους θα πρέπει να καταναλώνετε τακτικά και μικρά γεύματα, ώστε να μην πέφτουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα που ως αποτέλεσμα έχει την αναζήτηση γλυκού.

  • Βάλτε την άσκηση στην καθημερινότητά σας

Επιλέξτε οποιαδήποτε μορφή άσκησης για να «κάψετε» τις θερμίδες των εορτών, αλλά και να ξεκινήσει η νέα χρονιά με την υπόσχεση ότι θα είστε πιο δραστήριοι όσον αφορά τη σωματική σας δραστηριότητα. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να δοκιμάσετε τα προϊόντα της αθλητικής σειράς Power of Nature Sport Series που καλύπτουν κάθε ανάγκη της αθλητικής σας δραστηριότητας.

  • Καταναλώστε τα σωστά τρόφιμα

Λέγοντας «σωστά» τρόφιμα εννοούμε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, που δημιουργούν κορεσμό. Αυτές περιλαμβάνουν τα δημητριακά και τα προϊόντα ολικής αλέσεως, τα λαχανικά και σαλάτες κάθε τύπου, τα φρούτα, το ψάρι και το κοτόπουλο, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί και τα άπαχα γαλακτοκομικά. 

  • Πείτε «όχι» στα κορεσμένα λιπαρά

Μην καταναλώνετε τρόφιμα που είναι πλούσια σε κορεσμένα και trans λιπαρά, όπως επεξεργασμένες τροφές, τα γλυκά που έχουν βούτυρο, τα αλλαντικά, τα παχιά σε λίπος τυριά. Αντίθετα, επιλέξτε το ελαιόλαδο και τα ψάρια, που είναι πλούσια σε μονοακόρεστα και ω3 λιπαρά οξέα. 

  • Τρώτε αργά

Έχει μεγάλη σημασία ο τρόπος που καταναλώνουμε τις τροφές. Θα πρέπει πάντα να τρώτε αργά ώστε ο εγκέφαλος να μπορεί να προλάβει να πάρει το μήνυμα του κορεσμού. Έτσι, θα καταλαβαίνετε πότε έχετε χορτάσει και θα ξέρετε πότε να σταματήσετε το φαγητό.
 
Ακολουθώντας τα παραπάνω θα καταφέρετε να επανέλθετε στο φυσιολογικό βάρος σας και τελικά να κρατήσετε μόνο τις όμορφες αναμνήσεις των γιορτών και όχι τα παραπανίσια κιλά!

 

Αρθρογράφος: Ελίνα Δαρατσιανού Πασχαλίδου