Οι άνθρωποι συχνά πιστεύουν ότι έχουν δυσκοιλιότητα όταν δεν πάνε κάθε μέρα τουαλέτα. Στην πραγματικότητα, όμως, μόνο εάν οι επισκέψεις σου στην τουαλέτα είναι λιγότερες από τρεις φορές την εβδομάδα, θεωρείσαι με την έννοια του ιατρικού όρου, δυσκοίλιος. Στην Ελλάδα, τουλάχιστον 1 στους 5 ενήλικες αναφέρει ότι την έχει αντιμετωπίσει, έστω και μία φορά στο παρελθόν και ανεξάρτητα με το αν ήταν περιστασιακή ή χρόνια, είχε επίπτωση στην ποιότητα ζωής τους.
 
Είναι ένα σύμπτωμα με πολλές αιτίες και για το λόγο αυτό επηρεάζει ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού. Η ανεπαρκής πρόσληψη υγρών, η έλλειψη φυτικών ινών στη διατροφή μας, η καθιστική ζωή, τα ταξίδια, η εγκυμοσύνη, το Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου, η υπερβολική χρήση καθαρτικών/υπακτικών, η κατάθλιψη και τα φάρμακα που λαμβάνουμε για διάφορες παθήσεις, αυξάνουν τις πιθανότητες για να βρεθούμε αντιμέτωποι με τη δυσκοιλιότητα, το φούσκωμα και τον πόνο που συνοδεύει τις επισκέψεις μας στην τουαλέτα. 
 
Εάν σε μια από τις παραπάνω αιτίες αναγνωρίζετε κάτι από εσάς , είστε σε καλό δρόμο για να βρείτε και τις αλλαγές που θα πρέπει να κάνατε για να περιορίσετε το πρόβλημα.

Χρήσιμες συμβουλές:

  • Μια καλά ισορροπημένη διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες (τουλάχιστον 30 γραμμάρια την ημέρα για τους ενήλικες), που συμπεριλαμβάνει, βρόμη, φρούτα και λαχανικά, βελτιώνει το πρόβλημα.

  • Σταματήστε να καταναλώνετε λευκό ψωμί και ζάχαρη.

  • Πίνετε τουλάχιστον 6 με 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Τα ζεστά ροφήματα, όπως ο καφές, το τσάι ή το ζεστό νερό, μπορεί να διεγείρουν τις κινήσεις του εντέρου.

  • Τα δαμάσκηνα και ο χυμός δαμάσκηνου μπορούν επίσης να είναι επωφελή.

  • Η τακτική άσκηση βελτιώνει την πέψη και μειώνει το στρες.

  • Μην αλλάζετε τις συνήθειες σας. Καλό είναι να είστε συνεπείς και να προσπαθείτε να πηγαίνετε τουαλέτα την ίδια ώρα καθημερινά. Ο καλύτερος χρόνος είναι συνήθως η ώρα μετά το πρωινό. Μην βιαστείτε και καθίστε για τουλάχιστον 10 λεπτά στην τουαλέτα.

 
Σύμφωνα με πρόσφατες κλινικές μελέτες σημαντικό όφελος για όσους υποφέρουν από δυσκοιλιότητα, μπορούν να προσφέρουν και οι πρεβιοτικές ίνες σε συνδυασμό με προβιοτικά βακτήρια. Με βάση αυτά τα επιστημονικά δεδομένα δημιουργήθηκε και το νέο ιατροτεχνολογικό προϊόν LACTOTUNE ™ Fiber.

Το LACTOTUNE ™ Fiber περιέχει πρεβιοτικές ίνες (FOS βραχείας αλύσου) και προβιοτικές καλλιέργειες για την ανακούφιση της δυσκοιλιότητας και τη βελτίωση της πεπτικής άνεσης και της περισταλτικότητας του εντέρου. Σε σύγκριση με άλλα εμπορικά διαθέσιμα σκευάσματα, οι διαλυτές ίνες ActilightÒ απορροφώνται σε μικρό ποσοστό στο λεπτό έντερο, ενώ έως και το 95% μένει ανέπαφο για τραφούν τα ευεργετικά βακτήρια στο κόλον, ευνοώντας έτσι την ταχεία ανάπτυξή τους.
Αποκτήστε έναν νέο σύμμαχο στη μάχη κατά της δυσκοιλιότητας και ρυθμίστε το γαστρεντερικό σύστημα και τη φυσιολογική λειτουργία του εντέρου με φυσικό τρόπο, με το LACTOTUNE ™ Fiber το οποίο περιέχει:

  • Φρουκτοολιγοσακχαρίτες βραχείας αλύσου FOS (Actilight) 2500 mg / φακελίσκο

  • Bifidobacterium bifidum 1,5 δις cfu

  • Bifidobacterium longum 1,5 δις cfu

  • Bifidobacterium lactis 1,5 δις cfu

  • Lactobacillus acidophilus 1,5 δις cfu
     

Τρόπος χρήσης

  • 2 φακελίσκοι την ημέρα για 7 ημέρες για την ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα (δόση εφόδου). Σε περίπτωση χρόνιας δυσκοιλιότητας συμβουλευτείτε το γιατρό ή το φαρμακοποιό σας για το δοσολογικό σχήμα.

  • 1 φακελίσκος για 14 συνεχόμενες μέρες ή μέρα πάρα μέρα, αρκεί για τη μηνιαία θεραπεία της δυσκοιλιότητας και για τη διατήρηση της καλής πεπτικής κατάστασης.

 
Το LACTOTUNE™ Fiber είναι ασφαλές για διαβητικούς, εγκύους και για παιδιά άνω των 2 ετών (1 φακελίσκος ως μέγιστη ημερήσια δόση).
Το περιεχόμενο του κάθε φακελίσκου διαλύεται σε ένα ποτήρι νερό βρύσης. Το διάλυμα έχει ήπια γεύση πορτοκαλιού.
Το προϊόν παράγεται στη Δανία και υποστηρίζεται από κλινικές μελέτες.
 

Αρθρογράφος: Ελίνα Δαρατσιανού Πασχαλίδου