Για να μπορείτε να συμμετέχετε στο πρόγραμμα πόντων, θα πρέπει να είστε εγγεγραμμένος πελάτης.

Στην αρχική μας σελίδα, στην επιλογή Ο Λογαριασμός μου, κάνετε εγγραφή με το email σας και έναν δικό σας κωδικό που θα χρησιμοποιείτε για πρόσβαση.

Στη συνέχεια κάνετε σύνδεση με το email και τον κωδικό, ώστε να σας αναγνωρίζει το σύστημα ως μέλος.

Τέλος, μπορείτε να προχωρήσετε σε ηλεκτρονική παραγγελία από την οποία καταχωρούνται οι ανάλογοι πόντοι.

Μέσω του λογαριασμού σας μπορείτε να δείτε το ιστορικό παραγγελιών και το σύνολο των διαθέσιμων πόντων σας.

 

Πως αποκτώ πόντους?

Για κάθε 1€ αγορών κερδίζετε 3 πόντους. Συλλέγονται αθροιστικά από τις αγορές σας και αφού συμπληρώσετε 300 πόντους και άνω, μπορείτε σε επόμενη παραγγελία να κάνετε μία εξαργύρωση 300 πόντων, όπου αφαιρούνται 2€ από το συνολικό ποσό πληρωμής (ένδειξη loyalty discount -2€).

 

Πως εξαργυρώνω πόντους?

Εφόσον έχετε πραγματοποιήσει επιτυχώς σύνδεση, καταχωρείτε τα προϊόντα στο καλάθι, και περνάτε στο checkout, στη φόρμα των στοιχείων. Στο μπεζ χρωματιστό πλαίσιο που εμφανίζεται, κάτω από τον Εκπτωτικό Κωδικό, κάνετε κλικ στο πεδίο ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ και ελέγχετε στο ποσό την ένδειξη -2€ loyalty discount.

 

Σημαντικό:

Η εξαργύρωση γίνεται μόνο από τα μέλη και αφορά μόνο τις ηλεκτρονικές παραγγελίες. 

Σε κάθε παραγγελία που κάνετε εξαργύρωση, δεν αθροίζονται νέοι πόντοι. Το σύνολο των πόντων σας από κάθε παραγγελία εμφανίζεται στον λογαριασμό σας, αφού αποσταλεί η παραγγελία σας.

 

Θυμηθείτε ότι :

  • Δεν εξαργυρώνονται πόντοι όταν κάνετε ως απλός επισκέπτης παραγγελίες.
  • Δεν αθροίζονται πόντοι και δε γίνεται εξαργύρωση στις τηλεφωνικές παραγγελίες.
  • Δεν αθροίζονται πόντοι στις παραγγελίες με τιμολόγια και επαγγελματίες ιδίου χώρου.
  • Οι πόντοι πιστώνονται στο λογαριασμό σας αμέσως μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας.

Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλεφωνικό κέντρο Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 στο τηλ. 210 62 15 841